Pelit ja turnaukset

Varusteet ja ohjeita peleihin ja turnauksiin

Peleihin ja turnauksiin tulee ilmoittautua myClubissa määräaikaan mennessä.

Ennakkoilmoittautuminen peleihin ja turnauksiin on sitova. Jos ei jostain äkillisestä syystä kuitenkaa pysty osallistumaan peliin tai turnaukseen tulee siitä ilmoittaa mahdollisimman pian vastuuvalmentajalle ja jojolle.

VARUSTEET MUKAAN

  • peliasu, “hiekkahousut” tms. jos tiedossa hiekkakenttä
  • säärisuojat
  • valkoiset sukat ja vaihtosukat
  • vesipullo
  • pieni pyyhe ja  vaihtovaatteet
  • päähine helteeseen väliajoille
  • aurinkosuoja tai sadevaatteet, riippuen säästä
  • ajanvietettä jos tarvitsee          
  •  terveellisiä eväitä välipalaksi
  •  pelipassi
  •  Huom! Kaikki korut jätetään kotiin!

SÄÄNNÖT

  • Peleihin ja turnauksiin saavutaan valmentajan tai jojon ilmoittamaan aikaan mennessä.
  • Pelinohjaajan päätöksiä ja tuomioita kunnioitetaan.
  • Pelaajat viettävät pääsääntöisesti otteluiden välisen ajan valmentajien joukkueen seurassa.    
  • Turnaus on päihteetön ja savuton, eikä siellä kiroilla.
  • Peleihin mukaan vain terveellisiä eväitä. Makeiset, jäätelö, pulla, limsa, pikaruoka, sipsit ym. on turnauksen aikana kielletty (koskee myös vanhempia :)).
  • Viimeisen pelin jälkeen voi herkutella jos haluaa. 

SÄÄNNÖT VANHEMMILLE

  • Vanhemmat kannustavat ja antavat vain positiivista palautetta tasapuolisesti kaikille pelaajille.
  • Vanhemmat seuraavat peliä katsojille osoitetussa paikassa, vaihtopenkin vastakkaisella puolella. Vaihtopenkin puolella ja sen läheisyydessä ovat  vain valmentaja ja huoltaja.
  • Vanhemmat eivät puutu valmentajan toimintaan eivätkä anna ohjeita tai neuvoja pelaajille.

MUITA OHJEITA

  • Iloinen mieli ja huumori mukaan!
  • Tule ajoissa pelipaikalle lämmittelyä varten.
  • Aloita tankkaus edellisenä päivänä. Juo ja syö hyvin ja mene ajoissa nukkumaan.
  • Muista tankata hyvin ennen peliä. Syö 2-3 tuntia ennen peliä, täydellä vatsalla ei voi pelata.
  • Juo vettä jo ennen pelejä ja pelin aikana aina vaihtoon tullessa.
  • Syö VÄHÄN heti pelin jälkeen, esim. leipä tai banaani, niin palaudut pelistä nopeammin.
  • Loppuverryttely ja venyttely heti pelin jälkeen ja jälkivenyttely 1-2 h pelin jälkeen kotona.
  • Kannusta kaveria ja kunnioita vastapuolen pelaajia!